Cu ce se confruntau piloții înainte și după criză?

Cu ce se confruntau piloții înainte și după criză?

 

 
În urmă cu un an, industria aviației se lupta cu o lipsă de piloți, pe când diminuarea numărului de zboruri, reducerile salariale și disponibilizările au devenit probleme actuale chiar și pentru cele mai mari și puternice companii aeriene.
 
În timp ce situația angajării în aviație este în prezent sumbră, viitorul pentru piloți pare luminos, au subliniat doi specialiști în cadrul AIR Convention Digital Week HR. Atât Smith, cât și Michael Ryan, șef de pregătire la BAA Training, consideră că acum este un moment prielnic pentru ca piloții aspiranți să înceapă cursurile de pilotaj, deoarece pregătirea lor s-ar termina peste câțiva ani, când aviația se va recupera.
 
Cu toate acestea, pentru cei care lucrează deja în aviație, următorii doi ani ar putea fi provocatori și să necesite soluții creative de reprofilare. Lovite de criză, companiile aeriene caută să reducă costurile. Întrucât cheltuielile cu personalul sunt unul dintre cele mai scumpe costuri, dar ușor de redus, multe companii sunt susceptibile să își concentreze eforturile pe scăderea cifrelor de angajare.
 
„Qantas a derulat un program de angajare secundar, oferind tuturor angajaților noștri cărora li s-a oferit posibilitatea de a se instrui pentru un alt domeniu, precum IT, securitate, resurse umane. În mod similar, Raj Raghavan, vicepreședinte principal și șef resurse umane la IndiGo, a subliniat, de asemenea, capacitățile de recalificare ale companiei sale, adăugând că resursele umane ale celui mai mare transportor cu costuri reduse din India caută soluții posibile și tipuri de locuri de muncă. „Recomand cu adevărat dubla calificare, în special pentru piloți. El a recomandat piloților care au avut timp să-și diversifice abilitățile către altceva, prezentând opțiuni precum investigarea accidentelor, siguranța, resursele umane, alte domenii care sunt puse la dispoziția piloților și fac parte din industrie.