INVESTIȚIA ÎN INOVAȚIE

INVESTIȚIA ÎN INOVAȚIE

IT-ul poate ajuta aeroporturile să țină pasul cu cererea care este în creștere și să răspundă așteptărilor crescânde ale pasagerilor. Aeroportul, așa cum știm, evoluează ca răspuns la un mediu de operare în continuă schimbare, unde se apar tot mai multe solicitări.
În primul rând, numărul de pasageri continuă să crească de la an la an, punând presiune crescută asupra infrastructurii aeroportului. În al doilea rând, aeroporturile lumii intră într-o eră deosebit de competitivă. Presiunea descendentă asupra taxelor de aterizare îi obligă să apeleze la servicii auxiliare, cum ar fi vânzările cu amănuntul și alte opțiuni non-aeronautice, pentru a consolida veniturile. Acest lucru este valabil pentru numeroase aeroporturi, de la cele mai mici servicii de catering la trafic regional până la mega-hub-urile care fac legătura cu toate “colțurile” pământului.
Investind în tehnologie, aeroporturile sunt capabile să construiască oferte mai interesante companiilor aeriene, diferențindu-se de concurență și oferind valoare în termeni de eficiență operațională și procesare a pasagerilor. Investiția în inovație tehnologică permite, de asemenea, aeroporturilor să îndeplinească așteptările crescânde ale pasagerilor în ceea ce privește personalizarea, viteza de tranzit și accesul la informații în perioadele de perturbare.
 

 
O mare parte din sectorul transporturilor a abordat deseori tehnologia și inovația cu precauție. De înțeles, având în vedere sistemele care susțin procesele critice ale misiunii care mențin călătorii în mișcare.
Tehnologia cloud oferă mult mai multă flexibilitate companiilor aeriene, reducând drastic durata necesară pentru a deschide noi rute, de la luni la zile. Aceasta este o inovație crucială atunci când vine vorba de atragerea și păstrarea companiilor aeriene pe o piață extrem de competitivă.
 

 
Ceea ce unește aeroporturile, companiile aeriene și operatorii de la sol este pasagerul, motiv pentru care este logic să analizăm modul în care tehnologia poate fi utilizată pentru a beneficia pasagerul și, în schimb, industria în general.
O zonă care oferă beneficii semnificative atât pentru pasageri cât și pentru industrie este biometria. Pentru pasageri, cozile lungi la check-in, la controlul de securitate sau la poarta de îmbarcare pot fi unele dintre cele mai frustrante aspecte ale călătoriei. Biometria are potențialul de a înlătura aceste frustrări.
În următorii 5-10 ani, biometria va avea un efect transformator asupra procesării pasagerilor, ceea ce va face o diferență tangibilă a experienței pasagerilor.